Jobbelibob

Snacka om att jag var trött i morse då jag skulle kliva upp. Somnade inte förrän vid halv 4 i morse kanske. Filmen var såklart bra, så då kunde jag ju inte bara ignorera den och stänga igen ögonen och sova. När jag klev upp i morse, så gjorde jag mig klar lite snabbt, sen gick jag ut med Saga. Då jag kom ut så såg jag svart rök och jag trodde jag bara såg i syne, eftersom jag inte riktigt hade vaknat. Sen in med Saga och hämta nycklarna till bilen och min väska. Och då jag skulle gå till bilen så luktade de rök som bara faan, och såklart ännu mer kolsvart rök som bolmade i luften. Ojdå, tänkte jag. Sen for jag upp och hämtade Mia, och då vi skulle fara mot Bispgården, då är vägen avstängd. Ett hus som står och brinner som bara fan. Insåg då att eld är faktiskt lite halv läskligt. Fick åka den tråkigaste vägen till jobbet, som inte direkt gör en människa piggare. Usch, för de.

Nu sitter jag iallafall på jobbet och har min efterlängdade rast. Det är nästan lite för lungt på jobbet nu, så jag blir så himla rastlös. Längtar som vanligt tills jag slutar då jag får åka hem och bara slappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0