Lika bra att passa på

Tänkte passa på att dra några snabba rader innan jag åker hem. För jag antar att Jocke kommer sitta fast klistrad framför datan eftersom att han inte har suttit på några dagar. Ikväll gick de otroligt bra att jobba. Var klara med allting ca 1 timme innan vi slutade. Erkänn att de är bra jobbat?

Nu har jag lärt min mor hur man gör när man kommenterar. Ta de som en varning gott folk. Man vet aldrig vad denna människa kan skriva. Ska dra mig hemåt och käka jordgubbar och somna till nån dålig film som Jocke vill se. TJING!


Kommentarer
Postat av: Denise

Har din mor lärt sig kommentera? :O Åh herregud, då får man ju räkna med både ett och annat ;)

2008-07-12 @ 00:56:39
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0