När det inte går som jag vill blir jag arg

Och då menar jag inte lite halv mesigt arg, utan riktigt förbannad. Det är inte långt ifrån att jag puttar ner datorn på golvet och börjar stampa på den. Tur är det väl att jag kan behärska mig ganska bra. Det är nog tur i dom flesta situationer. Har suttit och lekt i photoshop, men min fantasi tar slut så fort jag sätter mig och ska göra ett ryck. Men en dag ska jag ha en storstädning här på min blogg, så det ska bli som jag vill. Men om det blir detta år, det vet jag inte.

Nu då? Vet inte vad jag ska göra. Det börjar bli tråkigt att chilla utan gullet. Fast jag antar att han inte kommer att komma hem än på några timmar. Vill inte lägga mig än heller. För sova det kan jag göra när jag är död och begraven. I morgon börjar jag klockan 7. Vilket är alldeles för tidigt. När jag blir gammal, så ska jag fan inte kliva upp så tidigt. Huua.. Ja, jag får väl kolla runt efter lite kläder nu istället för att skriva massa dynga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0