Underbara dusch

Sitter nu här igen. Fast nu är jag ordentligt nerkyld. Det är bara så att de är himla skönt med en kall dusch ibland. Har på mig min mysdress som jag köpte idag. Jätte härliga mjukisshorts + linne. (Glömde kanske skriva upp de, då jag rabblade upp de jag köpte i Sundsvall - ber så hemskt mycke om ursäkt) Jag och Saga är hemma nu, medans Joakim är och lyfter tunga saker på gymmet. När jag var i Sundsvall idag så ringde han och frågade om jag kunde köpa ett spel till honom. Jag och spel går inte direkt så bra ihop, iallafall inte då de är till Playstation eller Xbox. Men gullig som jag är knatade jag in på en affär med miljoner olika spel, trots mina onda fötter. Hittade spelet han ville ha, och gjorde tydligen en bra gärning. För när jag kom hem hade han faktiskt diskat. Inte alla gånger de händer minnsan! Innan han drog iväg och tränade satt han såklart fastklistrad vid tv:n och spelade. Och nu är de såklart de som är på tv:n. Jag vet inte om han sparade och tryckte på pause, eller om han bara pausade och gick. Så jag vill helst inte stänga av skiten, om jag skulle råka krossa hans planer på spelet. Så just nu förtillfället sitter jag och hör på ett fruktansvärt störigt ljud. Aja, det är bara att dunka ännu högre med musik, eller att samla kraft och ställa sig upp och stäng av ljudet på tv:n. Känns jävligt jobbigt om jag ska vara ärlig. Ärligt talat så, faan vad lat man är ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0