En liten funderare

Det slog mig nu. Att hur mycket skit jag än skriver i denna blogg, så är de nästan ingen som kommenterar? Jag menar, oftast så skriver jag några gånger per dag. Visst, kanske inte dock så intressanta saker alla gånger. Men ni som läser; ett litet "Hej, hoppas allt är lungt" skulle ju inte skada riktigt. Fast, det är klart. Egentligen har jag ju inget intressant att skriva om. Mer än om mitt lilla liv, tankar och drömmar. Det finns hur många som helst som skriver om mode, smink och allt som hör de till. -Så det har jag ingen direkt lust med, även fast jag gillar de. De kan hända att jag lägger ut lite bilder på schyssta kläder och shit som faller mig i smaken. Annat folk som skriver om sina barn - Vilket jag inte har. Så, vad ska jag egentligen skriva om? Mina dagar ser oftast likadana ut. Antingen jobbar eller sover jag.

Äsch, jag är glad ändå. Jag har ju som sagt mina drömmar att hoppas på. Jag får väl kanske ta och fundera på denna fundering ett tag till. Och vem vet? - Kanske kommer jag på nånting stort nån dag. Annars får ni faktiskt nöjja er med mina meningslösa rader. Det är som lite skönt att kunna skriva av sig när tankarna bubblar på lite väl mycket i skallen. Trots att vem som helst, egentligen kan läsa. Nu blir de lite film-mys med gullet, som är enormt trött. Nu kanske jag låter elak, men han ska då fan inte sova än. Han får skylla sig själv att han är trött. Förresten, så har jag skickat efter en present åt honom. Som verkligen kommer bli kung att få ge honom. Att se hans min när han öppnar paketet, kommer vara, ja, härligt. Weeeij, wünderbart. GOD NATT FRÄMLINGAR

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker om att läsa dina "meningslösa" rader hjärtat. =)

2008-06-27 @ 06:49:08
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Denise

Ha en bra dag!

2008-06-27 @ 09:08:01
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Hallojs! Haha vi har nog samma problem for jag far nastan aldrig heller nagra kommentarer. :) Hur gar det pa gammelgarden da? Bor du forresten i solle? Jag har fattat det som det men det ar ju bara jag. Och vi vet ju att jag inte ar varldens smartaste. :p Ha det gott iaf!! Kramar

2008-06-27 @ 10:05:22
URL: http://www.erika-nz.blogspot.com
Postat av: Kusin Hanna

Min kära kusin! Det du skriver är inte meningslöst. Jag tycker det är väldigt bra att du skriver av dej, oxå får jag lite uppdatering hur du har det i livet. Det är så sällan vi träffas. Så fortsätt å skriv du så jag har koll på dej :)

Kram!

2008-06-27 @ 19:39:24
URL: http://hannathander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0