Packa pappas kappsäck

Rubriken, ja, fantasilöst. I know. Igår blev det inget skrivet av mig, för dagen var fullspeckad av bakning, skrivbordsihopsättningsförbannadeskit, lektime med Saga och hämta datan i Bgården. Idag däremot har det varit en lugn och skön dag. Har bakat även idag, men hann också fara till Marie och få mig en kopp kaffe, nåja, det vart 2 stycket faktsikt. Mycket trevligt hade vi iallafall. Saga och Bettan kom väldigt bra överenns.

Ska lägga mig och sova om ett tag, ska nämligen jobba natt. Just nu känns de verkligen tungt, men det går väl bättre bara jag kommer dit. Som det brukar göra. Nu gör Jocke mig fruktansvärt irriterad, så nu måste jag gå och skälla på honom.

Fan, jag vill flytta!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ska kolla på huset där nere senare ikväll, om vi kan flytta i sommar redan, tror du ni skulle vara intresserade av att flytta upp hit i sommar då? Om jocke gillar lägenheten med dvs. =) Hör av mig sedan vi kikat på huset. Puss

2008-05-27 @ 16:24:34
URL: http://varlensbasta.blogg.se
Postat av: Marie

Thank you honey! Ja hon ligger fortfarande utslagen ska du veta =) Det var roligt att träffa dig, hoppas vi ses snart igen =)

2008-05-27 @ 18:00:51
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0