Mer ärlighet och mera kilo media!

Det är inte många som kan få mig att riktigt skratta så att jag får ont i magen. Förutom Jim Carrey, så finns ju också Magnus Betnér. Denna underbara människa är ju helt otrolig. Och att han är snygg, är bara ett plus! Han säger exakt vad han tycker och tänker, och det är väl det som är så himla charmigt. Nej, glimten i ögat har han och ja, det går helt enkelt inte att inte tycka om honom! (http://www.magnusbetner.com/user_diary.php) Annars idag har jag varit fruktansvärt dålig på att skriva här i bloggen. Men faktiskt så har jag inte varit hemma så mycket idag. Eller ja, sen runt 18 har jag varit hemma, men innan de har både jag och Joakim varit ner hos Marie och hållit henne sällskap och såklart gosat med Anna. (Joakim kom ner och höll oss sällskap, eftersom att någon idiot till granne käkade surströmming, och gissa om de verkligen luktade skunk här hemma, hela kvällen)

Ikväll tog jag mig också i kragen och kollade på Idol första gången, efter alla auditions såklart. Där redan Lars vann mitt tycke, på grund av hans skumma stil. Men ikväll, så tyckte faktiskt jag att Loulou var stört skönt. Hennes röst kan ju ingen ha missat. Så jävla skön. Plus att hon inte är den där, pinnsmalablondpuntadsupersminkadmodefixerade-nolla, som så fruktansvärt många andra är. Nej, Loulou är skit härlig och med några extra kilo, kan hon nog bli en bra förebild för många! - Det jag menar är alltså att man inte behöver vara en pinnsmalablondpuntadsupersminkadmodefixerade-nolla för att bli nr 1. Nu ska jag klicka runt lite och sen sova. En puss till Magnus Betnér och tack för mig!

Kommentarer
Postat av: maria eriksson

tacka vet jag johan palm!så söt och duktig för sin ålder.även alice är bra.funderar om ni kan bo här med malte och meja på lördag till söndag mamma sa att hon kan ha saga annars river hundarna kåken. vad tror du?om du inte har jobb alltså. kram syrran

2008-10-18 @ 10:53:32
Postat av: Mamma Jessica

ja magnus e bra han :)

Men visst gåre nån serie som han är med i på tven nu va?

2008-10-19 @ 00:04:21
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0