Liiiiiiista

Vem är i rummet med dig: Ingen just nu
Vem fick du senast sms av: Joakim
Vem tänker du på nu: Ingen speciell
Vem pratade du senast i telefon med: Tobbe
Vems hus var du senast i: Mam´a
Vem önskar du var med dig nu: Just nu vill jag vara själv
Vem är din favoritsläkting: Finns ingen "favorit"

Var är din mobiltelefon:
Den ligger förhoppningsvis i väskan
Var är din mamma:  Hemma hos henne antar jag
Var sover du: I sängen oftast
Var handlar du mest: Mat, kläder, skor, VAD?
Var fick du tag i tröjan du har på dej : H&M
Vart åkte du senast bil: Hem till mig, för ett tag sen
Var i ditt hus är du: Jag bor i lägenhet

Vad åt du senast: Kött och brocolli
Vad drack du senast: Vatten
Vad är det för färg på dina byxor: Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå: En flaska
Vad har du på fötterna: Ingenting
Vad är din favorit färg: Har ingen favorit färg
Vad hör du just nu: Christine, på TV;n

Sovit i en annan säng: Jupp
Tyckt att din kusin är het: I min släkt är alla heta
Dansat framför en spegel: Jupp
Dumpat någon: Ooh ja!
Blivit dumpad: Jo, men tack och lov säger jag bara
Hoppat in i en bil med folk du just träffat: Haha ja
Varit i slagsmål: Har väl råkat slagit någon på käften bara
Smygit ur ditt hus: Nja, mer in (Då jag bodde hemma)
Haft känslor för någon som inte känt detsamma: Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0