Juldagen was N A J S

Tack och lov är julafton över, och det är ett helt år tills nästa gång. Men de är lite trist att juldagen är över. Det har på ett litet sätt blivit som en tradition att jag och mina fina kusiner går ut och super oss, ärligt talat, fulla. Och än en gång lyckades vi med denna kvällen. Även fast jag jobbade till halv 9, så var jag redo att pallra mig i väg då vi hade skjuts runt 9. Även att jag hann komma i kapp med drickandet tyckte jag var strålande. En super (humor..) kväll var det iallafall, och i sällskapet som jag hade, skulle jag lätt kunna göra om det.

Igår låg jag faktiskt, hela jävla dagen. Jag var så trött, och törstig hela dan. Usch, för bakfylla egentligen. Julafton kanske jag ska dra lite snabbt? - Överskattat, absolut. Eller så var de bara roligare då jag var mindre. Skitsamma. Fick iallafall fina klappar och min fina, fina lila klocka.

Jag måste börja göra mig klar, ska sätta mig i en kall bil och fara och hämta honey i Sundsvall. Jag har också tänkt att jag ska flörta lite med honom, så att jag får testa våra nya nålar ikväll. Jag har längtat!

Puss finast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0