Mätt av lunchen

Idag var jag en av alla människor som faktiskt var rätt så pigg då klockan ringde kvart i 6. Såklart låg jag och drog mig till halv 7. Började halv 8 idag, och faktiskt så har de varit en ganska bra dag på jobbet. Trots att jag tycker tiden står skapligt still. Men nu ska jag strax fara tillbaka och göra mina sista timmar. Sen funderar jag faktiskt på att fara till Nadja och umgås, ha en mysig fredagkväll helt enkelt. Min helg kommer att bestå av jobb, jobb, jobb och jobb. Men de ska nog gå bra. Nästa helg hoppas jag på att jag kan vara hemma, nerbäddad och bara mysa med min lover!

Back to biz, c ya!


Kommentarer
Postat av: E

GOD FORTSÄTTNING!!

2009-01-02 @ 11:49:59
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: jessica

haha ja man blir ju de, jävligt irriterande faktiskt.. Ja hon är ju en liten foto-apa, hon skulle blitt modell ;P

2009-01-02 @ 15:24:12
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0