I morgon börjar de

Jag måste köpa handkräm, mina händer håller på att tappa sin glans helt och håller. Torra och fula, det beskriver dom ganska bra nu faktiskt. Jag har precis duschat, och hamnade såklart här en sväng. I natt hade jag en ganska jobbig natt. Drömde en massa saker, och vaknade flera gånger och kollade på klockan, och vände mig säkert 1000 gånger innan jag tyckte att de kändes bra. Klev iallafall upp runt halv 10 och har sen dess inte gjort ett skit.

I morgon börjar jag jobba igen. Visserligen på samma tråkiga och dryga ställe. Men jag behöver verkligen pengar. Ska gå på en rad till att börja med i 8 veckor, sen få vi se vad som händer. Det finns ju inte direkt så mycket att välja på. Men jag tänker inte sluta tjata förrän jag har tagit mig härifrån. Jag tror jag vet vad jag vill. Men då måste jag fixa fram 60.000 - 80.000 först, och det nog inte de lättaste.. tyvärr..


Kommentarer
Postat av: Mamma Jessica

Jag skulle också behöva köpa mig en ny handkräm.. mina händer är torra som snus:P haha.. Nää men de kanske är vädret som gör det?

2009-03-10 @ 11:12:08
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0