Jag missade tydligen en dag

Seriöst, så trodde jag verkligen att det var torsdag idag. Enda fram till ungefär lunch, då jag kollade på mobilen och såg att det var fredag. Say what, vart fanken tog torsdagen vägen? Nåja, jag har iallafall klarat mig igenom denna dag utan (nästan utan) några problem. Faktiskt så har jag spenderat hela eftermiddan och kvällen hos Marie och bara haft de mysigt. Var också där en sväng mitt på dan, men var tvungen att fara till vetrerinären med Saga för 1-års sprutan. Men sen hamnade jag återigen hos Marie, men det har varit en trevlig dag och kväll. Anna är ju bara för söt! Jaja, du också Marie..

Nu är jag utan både hund och sambo, men det ska nog gå bra ändå. Funderar faktiskt på att dra igång en film och bara ha chill-time för mig själv. Det vore ju inte så pjåkigt om ni frågar mig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Detsamma!!!

2009-03-06 @ 23:18:34
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0