Long time, no C´n

Okej, okej. Än en gång så har jag lyckas att helt och hållet strunta i att blogga. Men helgen har varit ganska så jobbig för mitt stackars huvud. Jag har jobbat, jobbat, jobbat och sovit. Idag visste jag inte hur jag skulle få sista halvtimmen på jobbet att gå. Jag ville verkligen bara hem. I morgon är jag ledig och jag ska njuta. För ärligt, så tar man vara på sina lediga dagar ännu mer då man jobbar, än då man bara går hemma som en liten lodis i mjukisbrallor.

Det går hur bra som helst att jobba, då man jobbar med rätt folk. Så jag är faktiskt nöjd med denna helg. - Ja du läste att jag var nöjd. Wellowell, sen jag kom hem har jag städat och fått fint som tusan här hemma. Riktigt skönt att det är klart, och att jag bara kan rulla tummarna i morgon och inte göra ett förbannat skit. Det som står på min lista nu, är att bada och att kanske laga någon mat. Fast det är ju inte de roligaste jag vet, men jag måste ju göra det då inte kocken är hemma och anstränger sig till max. (Jag bara överdriver, han är ganska lat faktiskt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0