Huvudvärk

När jag har ont i huvet, så tycker jag verkligen synd om mig själv. Jag hatar att ha ont i huvet. I flera dagar nu, så har jag haft det. Och jag förstår inte riktigt varför. Men jag kan gissa att det är för att jag inte använder mina linser. Så, jag få väl kanske skylla mig själv. Ledig dag idag iallafullafall, och det har varit skönt. I morse så vaknade jag vid 10 och pallrade mig ut på en liten springtur med Saga. Och Saga passade på att jaga ett rådjur under den svängen också, sen vart jag arg när jag fick tag i henne. Det var ett tag sen jag sprang nu, fast det gick himla bra idag ändå. Sen har jag också varit och hälsat på min Marie och älsklingsAnna. På Maries data, så ligger min meny på bloggen, åt helvete fel. Det ser inte ut så när jag kollar in min blogg på min egna data. Hur ser de ut på eran?

Jag vill. Jag längtar. Det är min tur nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0