Skallebank

Hej folket!

Jag är mätt som ett svin. Plus att jag har ont i huvet (.. eller jag har haft lite små ont hela dan, men jag tror nog att det är sprayburkens fel att det nu riktigt dunkar i huvet). Igår var jag i Svallet, och kors i taket, så köpte jag endast ett nytt linne och lite smink, och en ny sminkförvaringskit som jag håller på och sprayar. Blått var de innan, men det var inge fint så jag gör om hela skiten till vit istället. Kaaaanske, visar jag er sen lovers. Jag hade ingen lust att shoppa igår. Fast, suget försvann nog då jag insåg att jag inte hade betalat mina räkningar, som jag fortfarande inte har gjort. Det ska iallafall göras innan jag går och lägger mig ikväll. Pannkaka blev det till middag idag, så nu är jag, som jag skrev tidigare, mätt som ett svin.

Ska köra ett lager till, sen få det torka riktigt. Jag har iallafall lyckats med att det luktar satan här nu. Även fast jag står i garaget och grejar. Fan, jag har verkligen fått till ett osammanhängade inlägg nu. Skitsamma. -Jag skyller det på sprayburken också!

Talk to you later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0