Som ni kanske ser

Ja, som ni kanske ser så har jag förresten gjort om min blogg lite grann. - Haha, tack Mia för att du gjorde den super snygga headern till mig. Eftersom att julen är över och snart är det som vanligt igen. Ska göra en ny header och lite nya grejjer, då jag har kommit hem till mitt och min dator. För attans, vad jag saknar Photoshop just nu. Då man inte har suttit där på ett bra tag så får man ärligt talat lite abstinens - iallafall jag.

I morgon blir de mer jobb. 07.30 - 15.00, men jag har tänkt att skippa lunchen så att jag iallafall kan komma därifrån en timme tidigare. För jag har som planerat en del saker som jag ska hinna göra innan jag drar till stan. Så gott folk, vad tusan ska ni hitta på i morgon, den sista dagen på 2008?



Kommentarer
Postat av: Mia

förstår du? hade vi gått i 9an nu, hade vi inte ens behöva fundera på vad vi ska göra... för vi hade redan allt ibokat & klart då.

2008-12-30 @ 22:56:37
URL: http://marialinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0