Min kamera är bra

Min eftermiddag tillbringade jag tillsammans med Marie, efter det att jag släppte av Jocke vid bussen. Hundarna busade som vanligt, och det vart kaffe och surr för mig och Marie. Jag hade såklart med mig min kamera, som jag tog fram och knäppte lite kort på galningarna. Sen sa Marie "man skulle egentligen ha haft en filmkamera". Marie tog min kamera och började trycka på lite knappar och vipps så vet jag nu hur jag både filmar och tar svartvita bilder. Jag har varit så himla kinkig över att jag inte kunde ta annat än "vanliga" bilder, men nu älskar jag min kamera ännu mer!

Jocke for ju som sagt till staden idag igen. Och jag hade ingen lust att laga någon mat till mig själv. Så istället kom jag och Marie överrens om att vi skulle äta tacos hemma hos henne, i hennes fula hus. Himla gott vart de iallafall. Nu har jag kommit hem till ensamheten och gör ingenting. Tar de bara lungt och känner mig uppsvullen till max.



Kommentarer
Postat av: Linda

Jao, I know what you mean! Men en sista minuten till typ Turkiet eller Bulgarien kostar inte så jättemycket ändå! Kanske inte direkt är ett drömställe att åka till, men man kan i alla fall sola, bada och festa där :D Då är i alla fall jag nöjd ;D



2008-07-15 @ 19:20:52
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha, din kamera är bra, min är bättre.

Köpte en systemkamera idag, 10.2 mp! ;D

2008-07-16 @ 02:11:16
URL: http://xjigglipuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0