Livin lavida sova

Huuh, fråga mig helst inte. Guud, så skönt de var att komma hem idag efter jobbet. Har endast legat nertryckt i soffan och slappat. Eller ja, som jag önskade så stog maten klar för att ätas då jag kom hem. - Gullegullet. Efter en hel dags jobb och huvudvärk, så är jag egentligen inte på topp för ett förbannade dugg. Men lite nytta måste jag iallafall försöka att göra. Det ligger lite kläder här och där, disk efter maten och Saga har bittit sönder nån pinne som hon smugglat in, som nu är i miljarder bitar. Ja, det är väl bara att börja då.. Förresten, så funderar jag på att göra en makeover på min blogg. Men jag vet inte riktigt hur. Har jag ork, så kanske jag försöker med någonting senare. Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha ja verkligen =) Kan du hjälpa mig med problemet med min blogg sen?? blink blink

2008-09-04 @ 19:59:55
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: mamma

vad vacker du är på det svartvita fotot

2008-09-04 @ 21:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0