Kaffe och skitsnack, en vanlig dag

Herregud, vad denna dag har gått fort. Klockan är redan halv sex! Jisses. Marie och Anna kom förbi en sväng efter Jocke hade åkt. Anna är förövrigt hur söt som helst då hon försöker krypa. Efter att dom farit hem, så for jag och mötte upp Mia och Fredrik. Mia försökte hitta sig ett par skor, men inte det inte. Hon är svårflörtad! Sen drog jag med mig Mia - känn dig blåst Freddie. Raggade runt en sväng, sen for vi och hämtade Emma och sen hamnade vi på ICA. Där jag i stort sett bara handlade onödiga saker. Köpte en tidning, SOLO, för att ni ska slippa undra vilken tidning de var. Skjutsade hem mina två flickor, och sen gled jag hem och nu sitter jag och ska snart börja göra någon mat. Men jag har så fruktansvärt jävla ont i huvet, så jag vet seriöst inte om jag har någon ork till mat idag.

Jag har tagit ipren, jag har druckit massa vatten, jag har legat i soffan och försökt vila bort denna jävla huvudvärk. Men som ni märker, så har jag inte lyckas. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag hatar att ha ont i huvet. Jag känner mig totalt värdelös. Jag tycker till och med synd om mig själv...



Kommentarer
Postat av: M.

Ja visst blev det:)

2009-04-23 @ 18:21:58
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0