Visst är de torsdag idag?

Det är lite halv jobbigt då man inte riktigt vet vilken dag det är. Men jag tror iallafall att de är torsdag idag, och bara två dagar kvar tills lördag. Jag har aldrig riktigt gillat yran, men ska ge de en chans till på lördag iallafall. Lite senare idag ska vi fara och gratta min lillflicka som fyller 6 år. Jag fattar inte varför mina små änglar blir så stora så fort. Jag tycker inte de var länge sen Maria berättade att hon skulle ha Olivia, och det är liksom 10 år sen redan. Herregud..

Tror att jag ska dra på mig kläderna och ta en promenad med Saga. Solen visar sig faktiskt idag, men inte så himla varmt som jag skulle vilja ha de. Jag har ingenting att skriva egentligen!



Grattis min fina prinsessa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0