Älskade unge, älskade barn

Ikväll så kom min lilltjej hit, och skulle vara här några timmar. Vi har ritat massor, skrattat, pratat, målat naglarna, lekt kurragömma och busat med Saga. Det är så kul att ha hon här. Synd bara att hennes storasyster har fullt upp jämt, trots att hon bara är 11 år. Jag saknar dom, dom är finast i världen, båda två!

Mätt är jag. Det känns som om jag har små ätit hela förbannade dan, vilket inte alls är bra. I veckan blir det annat. Jag har lite att göra i veckan också, för i helgen ska jag bort. Som det ser ut nu, så har jag inget jobb på g på nipis heller. Vilket inte känns sådär jättekul, eftersom att jag skulle behöva ha lite pengar i december så att jag har råd att köpa lite julklappar iallafall. Näe, gooood afton!


Kommentarer
Postat av: Marie

KOOOOOOOOOOOOOOM HIIIIIIIIIIIIIIIIT! Blir nästan förbannad om du inte hinner hit i veckan..!

2009-11-16 @ 20:07:28
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0