Jag vet de är trist

Skadad som man har blivit av både blogg och facebook, så vet jag att jag har tänkt flera gånger att jag måste skriva nånting här. Jag vet också att det är tråkig och att man blir irriterad, när man själv inte har nånting att göra och fastnar vid datan och kollar runt på massa skit, och då ibland nån blogg, och så har den människan inte skrivit nånting sen sist man var in. Men jag är inte bättre själv tydligen, så jaja!

Idag är de måndag och redan 2:a maj. Det är knäppt att de redan är maj. Jag tyckte att april liksom bara försvann. Nåja, fort gick den iallafall. Jag vaknade för ett tag sen, och nu tänker jag dra på mig kläder och ta mig en promenad. Skolan börjar inte förrän kl 13 idag, och det är alltid lika skönt att inte behöva kliva upp tidigt på en måndag morgon. (Okej, även slippa de på en tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag eller söndag också)

Sen sist? Ja, vad har jag egentligen gjort? Inte speciellt mycket. Världens finaste har varit hemma och gett mig kärlek, och så är de inte så länge tills han kommer tillbaka igen. De är fan i mig lycka, och jag mår hundra gånger bättre då jag har honom nära. Skolan rullar på, fort går de där också, och halvtrist är det om jag ska vara ärlig. (Går de bra att jag skriver så? Men ojdå, nu har ni nånting att prata om igen :)! )Nadja ligger och snarkar på min soffa, medans vi kollar efter ett eget place åt henne i denna vackra stad. Ja, typ så har det väl varit.

Promenad nu, sen dusch och frulle!
Mamma, without you I´m lost..



Hazel, finaste du.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig.
Jag älskar dig, och tack för allt du gör <3!




Kommentarer
Postat av: mias

Du är så jäkla snäll som låter Nadja bo hos dig, tills vidare. Ett magsår mindre för mig. Mången tack.

2011-05-04 @ 13:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0